torsdag 12 mars 2009

Pyssel

Har varit duktig de två senaste dagarna att få gjort lite pyssel.
Igår fick jag gjort två kort till en liten kille som kommer till Sverige idag (tror jag att det är).
Min gamla jobbarkompis har adopterat en liten son från Kina, ska bli spännande att få träffa honom. Köpte lite nya roliga papper på scrapbooking mässan så det var riktigt roligt att pyssla.
Så nu tar jag gärna emot beställningar...

Och idag fick jag bara för mig att ta tag i det som min dotter fick i julklapp av sin farbror.
Ett par strumpor som man kunde skriva på så blev det halkstrumpor, lite svårt att förklara men jag hoppas ni förstår.

Så idag har jag oxå börjat att packa så smått inför vår skidresa, åker på lördag.
Ska bli så himla skönt att komma hemifrån lite.

Ha det så bra så länge!
Kram

4 kommentarer:

angelmax sa...

hallå så fina korten blev är lite arg på mig själv att jag inte köpte det pappret... men...

angelmax sa...

hallå kul att höra från dig tänkte på dig idag, var i malmö i helgen och köpte nya tyger så nu ska här sys, visst kan jag göra lite mössor ta du upp några beställningar så fixar jag det, det är bara kul. Hur går det med förberedelserna inför kalaset?

angelmax sa...

kul kul att du vill ha en mössa ska se vad jag kan hitta på, de kostar &0 kr för sådanna fina vänner som dig hoppas det priset känns ok, ring mig i veckan så pratar vi mer kram

angelmax sa...

ha ha ha det går ju inte att se att det står 60 kr