torsdag 4 juni 2009

Fler kort

Ännu ett kort klart.. Har haft lite brist på fantasi det senaste men jag har iaf fått klart ett kort som jag har fått beställning på. Hoppas du blir nöjd mamma! Kortet är till en kille som tar studenten, som sedan ska åka till Kanada (därför är Kanada flaggan med på kortet).
Det tog lite tid att göra kortet då lilltjejen inte är riktigt på topp. Hon har somnat för andra gången idag och klockan är bara halv 12..
(Ska rätta till J:et som har hamnat på vift)

Ha det så bra!

Måste oxå tacka mina snälla jobbarkompisar som lånar ut sina stämplar till mig!

2 kommentarer:

angelmax sa...

hej hej tack själv för igår det var mysigt, jo kolla i min blogg på åsa länken hon har lagt upp en länk till lådor, sen kan du kolla på en blogg som heter mari robe

Lena sa...

hejsan...kortet blev jättefint yvonne, klart att mamma blir nöjd...kram