tisdag 27 januari 2009

Vad var det i maten?

Efter några samtal med övriga familjen har vi nu kommit fram till att det var 10 st som åkte på magsjuka. Inte roligt! Hmm vad var det i maten? Har återhämtat mig nu men har fortfarande ingen aptit.

Så vad händer idag? Tänkte försöka ta mig i kragen och börja slippa de stackars möblerna som står på övervåningen och väntar på mig. Tycker ju inte att förarbete är så roligt, är nog mest orolig över att det inte kommer bli bra..
Lägger upp lite bilder när jag har kommit någon vart.

Ha det så gott!

4 kommentarer:

angelmax sa...

hallå vännen hoppas ni alla snart mår bättre hatar verkligen magsjuka....
Ta gärna upp en liten beställningslista, kanske ska man lägga på en tia på priset tror du det blir ok?
Du kan ju meddela de som vill köpa haklappar att det blir leverans i mitten av februari om det känns ok!
Vi ses väl den 5:e? Sköt om dig

angelmax sa...

tackar tackar för den utförliga listan ja nu har jag att göra men det ska bli kul ska bara få tag på lite olika roliga vaxtyger... vi hörs snart kram!!!!!!

angelmax sa...

det var ju inte bra att färgen försvann jag har ju ingen diskmaskin men... det känns ju som att det borde tyget klara men jag diskar alla mina förhand ska nog ta och skriva det på de till dina vänner...

angelmax sa...

hej fyra haklappar är färdiga ska jag ta med dem på torsdag?