måndag 2 februari 2009

Så vad hittade vi på i helgen?

Ryktet spred sig att jag hade bakat bullar, så söndagseftermiddagen bestod av en fin samling vänner som bjöd in sig själva på bullar. Det är så himla bra när dom bjuder in sig själva, själv tänker man bara tanken å så händer inget.

Nicke (sambon) var i farten så han blev helt klar med golvet uppe på vinden så snart kan vi bli av med alla flytt kartonger. Det ska bli så himla skönt.
Jag har äntligen fått tag i en slipmaskin så jag har börjat slipa möbler. Ganska roligt faktiskt, dotter tycker dock inte det så man får göra det i olika etapper.

Annars var vi mest på kalas i helgen. Ett på lördagen till min systerson som fyllde 10 och ett kalas till min sambos styvpappa (plastpappa eller vad de kallas) som fyllde 61.
Där träffade vi J (dotterns farbror) som kommit hem från Thailand han hade köpt en så fin kjol till lilltjejen.

1 kommentar:

angelmax sa...

jo visst får du ge ut adressen men du får väl varna dem att det inte är så mycket att hurra för, kram!